PRZEGRZEWANIE UKŁADU CHŁODZENIA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mg1976
    Drive
    • 2007
    • 74

    PRZEGRZEWANIE UKŁADU CHŁODZENIA

    zle zaprogramowana instalaja LPG / mialem to samo na tym samym silniku co Ty /AQY/
    problem polegal na tym ze serwisy lpg programowaly mape gazowa na postoju a po tej opracji nie bylo madrego zeby zrobic korekte czasow wtryskiwaczy.
    wiec jesli cala instalacja jest zrobiona O.K. i wszystkie jej komponenty sa dobrane prawidlowo to na bank potrzeba poprawnego programowania map. -zakladam ze masz sekwencyjna instalacje.
    Co do odpalania moze byc np czujnik temp. wody , vag nie zawsze pokazuje jego blad. Sprawdz bloki pomiarowe w zakladce silnik a potem w zegarach obie wartosci powinny byc takie same lub zblizone.

    P.s. u mnie jeszcze pojawial sie blad lambdy ...
  • robos
    Classic
    • 2006
    • 39

    #2
    PRZEGRZEWANIE UKŁADU CHŁODZENIA

    Znajomy ma problem z układem chłodzenia w Felicji co jakiś czas gotuje się woda zmienił już chłodnice termostat i pompę wodną i łapie się za głowę co to może być. Pomóżcie KOLEDZY

    [ Dodano: Pon 28 Gru, 09 21:22 ]
    :roll:

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      uszczelka glowicy lub uszkodzona glowica albo blok ale najpierw sprawdzilbym uszczelke

      Komentarz

      • robos
        Classic
        • 2006
        • 39

        #4
        Pytałem kolegę i mówił mi że wymieniał uszczelkę pod głowicą. Teraz pozostaje sprawdzić jak sugerujesz blok i głowice. Dzięki za radę i POZDRAWIAM.

        Komentarz

        • tom2212
          RS
          • 2008
          • 3892

          #5
          sam wymienial czy dawal do wymiany ??

          Komentarz

          • Kuvel
            Ambiente
            • 2006
            • 138

            #6
            Obstawiam korek zbiornika wyrównawczego :P - nie jeden już się na tym przejechał.
            Korek nie trzyma ciśnienia, a - jak wiadomo- im wyższe ciśnienie tym wyższa temperatura wrzenia. Tak więc w układzie nie wytwarza się ciśnienie (bo nasz korek puszcza) i płyn się zagotowuje wcześniej niż przewidział konstruktor, gwałtownie zwiększając przy tym objętość i tryskając fontanną na zewnątrz :evil: .
            Jest jedno ale. Jeśli ta teoria okaże się prawdziwa, to - biorąc pod uwagę ile Twój znajomy władował już w usunięcie tej usterki - może być z Nim żle .
            PS
            To powyższe to nie mój domysł a rzecz stwierdzona przez dobrego mechanika.
            90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

            Komentarz

            • robos
              Classic
              • 2006
              • 39

              #7
              Uszczelkę pod głowicą wymieniał sam ale sprawdzę sugestie kolegi Kuvela i zobaczymy.Pozdrowienia i wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU 2010.

              Komentarz

              • rss
                L&K
                • 2009
                • 1098

                #8
                jesli to wina korka zb. wyrownawczego to caly zbiornik bedzie zarzygany plynem spod korka.
                a wentylator sie temu koledze wogole zalacza ?
                profilaktycznie przydaloby sie tez plukanie chlodnicy (siuwaks do plukania lub ocet)
                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                _________________________________________
                Do sprzedania:
                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                zaciski do hamulcow 280mm.

                Komentarz

                Pracuję...